Sunday, May 20, 2007

نامه ای به امانوولا

روزی روزگاری سیاوش در میان احساساتش قدم می زد. دلتنگ بود و خسته.
غمگین بود. آزرده خاطر. به کوره راهی رسید. تصمیم گرفت از میان آن عبور کند. هنوز چند قدمی به جلو نرفته بود که کاغذی بر روی زمین نظرش را به خود جلب کرد. آن را برداشت. جملاتی روی آن نوشته شده بود. از آن جایی که کاغذ کهنه و کمی هم مچاله بود به سختی می شد آن را خواند. اما به هر زحمتی بود آن را خواند. روی کاغذ نوشته شده بود:

"امانوولای عزیز. عزیزتز از جوانیم.
سال های پیش سال های بیداری بود.
به یاد می آورم زمانی را که عشق تو را به مانند شرابی گوارایک جا سر کشیدم.
مست شدم. سرخوش شدم.
امانوولای عزیز. تو رفتی. عشق تو ماند.
سال ها ست که دیگر در جام من شرابی ریخته نشده.
اما هیچ گاه حسرت یک جرعه ی دیگر را نداشته ام.
شاید با مرگ من عشق ما هم به پایان رسد اما بدون شک خاطره ی این اتفاق با شکوه برای همیشه در جانمان می ماند.
امانوئلای عزیز دوستت دارم"

7 comments:

Anonymous said...

حس سنگيني با خواندن داستانهايت به من دست مي‌دهد حس تفکري که پشت نوشته‌هايت مي‌باشد قابل تقدير است

Anonymous said...

سلام
خسته نباشی
آفرین با داستان نویسی
چیزی که من خیلی دوست داشتم انجام بدم و حوصله ام نشد
موفق باشی
نمی دونستم توئی

هومان

Anonymous said...

cheghad ba hale in roozaye man joor bood

Anonymous said...

سال ها ست که دیگر در جام من شرابی ریخته نشده.

Anonymous said...

سایت با قالب وبلاگ

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
همچنین شرکت بیگ روبو با شماره تلفن 77510844 (021 ) و آی دی bigrobo_online@yahoo.com از ساعت 9 الی 18 پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد.

دلتنگ دلتنگی های آسمان said...

دراک گفت...

Anonymous said...

Спасибо за интересные вещи, которые вы выявили в вашей статье. Одна вещь, которую я хотел бы ответить , что FSBO взаимодействия строятся через некоторое время. Вводя себя владельцы в первую субботу FSBO их , безусловно, объявила , до массы начинают вызова в четверг, вам построить хорошие связи. Давая им оборудование, учебные пособия, бесплатные отчеты и формы , вы становитесьсоюзником. Если вы принимаетеличного желания для них и их проблемы , вы создаете прочную связь , что , зачастую, окупается , как только владельцы выбирают сриэлтором они знают, как и доверие предпочтительно вы на самом деле . привет!